Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

4 Eylül 2014 Perşembe

Başlarken


         Okuma aşkı bende ortaokula giderken başladı. Sanırım yanlızlıktandı...Yeni bir eve taşınmıştık ve artık hiç arkadaşım yoktu zaten içine kapanık bir çocuktum. Okulumuzun duvarları tavana kadar kitapla dolu bir kütüphanesi vardı ve ben o büyük kapıdan her girişimde sankı büyülü bir dünyaya adım atardım. Kalın ciltli eski kitapları karıştırır hikayelerin içine girer kendi büyülü dünyamı yaratırırdım. Derken lise, üniversite hayatımda pek farksız geçmedi okul kütüphaneleri yetmeyince halk kütüphanelerine. Çok kere sırf kitabın sonunu merak ediyorum diye sınavıma çalışmadığım ve zayıf not aldığım oldu:) o  dönem okumayı biraz abartmışım şimdi daha iyi anlıyorum:) Oldum olası okumayı, araştırmayı severim. Şimdi bu kadar okumuşken, okuyorken birazda yazmak istedim nacizane...aslında anne olduktan sonra daha bi bastırdı bu duygu bende." Paylaşmak güzeldir. "dedim  belki birisi okur ona da bir faydası olur denize bende bir deniz yıldızı atmış olurum neden olmasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder