Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

11 Eylül 2014 Perşembe

Anne ve Bebek ihtiyaç listesi 3


  Bebişlerin ve annelerin ihtiyaçları bitmiyor dimi?  işte ihtiyaç listemin devamı;

Philips Avent süt ve mama saklama kapları ; süt  ve ek gıdaları hem saklamak hem yedirmek hemde dışarda kullanmak için çok kullanışlı kaplar. Ürün içersinde 10 adet kap ve 2 adet adaptörü var. Ürünler aventin diğer ürünleri ile uyumlu olduğu için sağdığınız sütü direk adaptörü ve emziğini takarak içirebiliyorsunuz. Seteril edilebiliyor. BPA FREE.

Philips 4 lü buharlı sterlizatör aldım her gün bir kaç kez kullandım.100 ml suyla buharlı steril ediyor, parasının hakkını verdi sudan tasarrufu büyük:)

Philips Avent natural cam  biberon almıştım bir tane anne göğüsüne benzerliğine inanıp ama benim bebişim günde bir, iki kere biberon içmekle anne sütünü bıraktı. Geri dönsün diye çok uğraştım:( o yüzden biberon tavsiye edemiyeceğim. Yaşamadan bilinmiyor:((

Philips Avent emziklerinden aldık bebişim sadece biberon kullanırken aldı ağzına. Bireronu bırakınca emzikleride bıraktı:)

Süt sağma makinem bunuda almakta da geçiktim evdeyim diye gerek görmemiştim lakin bizimki anne sütünü bıraktığı  üç hafta çok sıkıntı çektim. Sonrasında da bir türlü karar veremedim; elektrikliler pahalıydı, tekli olanlar zamanı uzatıyordu falan...en sonunda lansinoh elektikli- ikili süt sağma makinasını aldım. Performans olarak ilk aldığım zaman sanki daha iyiydi. Şimdi idare ediyor. Sesi biraz kafa tırmalıyor. Bence piyasadaki en iyiyi alın paraya kıyın derim sonradan sütüm azaldı demezsiniz hiç olmazsa...

Kraf anne sütü saklama poşeti kutunun içinde 25 adet var, poşetler 350 ml süt alıyor, BPA FREE, Çift emniyet kilidi,tek kullanımlık, steril, poşetler dolunca ayakta durabiliyor, üstüne tarih yazılabiliyor, fiyatı diğerlerine göre makul daha ne olsun:)

Lansinoh lanolın meme ucu yara kremi ilk zamanlar kullanıyorsunuz. Sonrasında gerek kalmıyor dahası hamilelikte kullanmaya başlayanları duydum. Bence doktora danışmak lazım( Kutusunda %100 doğal, silinmesine gerek yoktur diyor)

Lansinoh gögüs pedleri ıslaklığı pedin içine hapsediyor. ilk zamanlarda elbiseleriniz ıslanmasın diye kullanılabilir.

Gögüs kalkanı, ben almamıştım çünkü o kadar çok sütün ziyan olcağını düşünmemiştim ilk aylar emzirirken fazlasıyla elbiseleriniz içiyor sütünüzü bebeğiniz yerine  yine Philips marka gögüs kalkanını tavsiye ederim keşke bende alsaymışım ( ben markanın ürünlerini seviyorum).
        Havalandırmalı kapaklar - daha hızlı iyileşmelerine yardımcı olmak için acıyan veya çatlamış göğüs uçlarını korur. Nazik basınçları, şişkinliği azaltmaya yardımcı olur. Delikler, hava dolaşımı sağlar. Süt toplama kalkanı (deliksiz)- emzirirken veya göğüs pompası kullanırken fazla sütü toplar.
Göğüs kalkanı emzirme veya pompalama sırasında kullanılabilir. Kapaklar son derece yumuşak silikon destek yastıklarıyla gelir. Ürünü en fazla 45 dk tutabilirsiniz bir defada

Gögüs ucu koruyucular, ben almamıştım acıyan, yara olan meme ucları için kullanılıyormuş siz rahat ediyorsunuz ama bebiş ordan içmeye alışıp meme ucundan almak istemeye bilir.

Gögüs ucu çıkarıcı, göğüs ucu düz, içe dönük anneler için tasarlanmış. Bebiş kendine gögüs ucu yapabiliyor ama biraz zahmetli oluyor bu süreç zorluk çekmeyim derseniz alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder