Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

9 Eylül 2014 Salı

Anne ve bebeğinin ihtiyaç listesi 1


       Hamilelikteki  en tatlı telaş bebek ve kendiniz için alışveriş yapmaktır bence... Bu alışveriş işi eğlenceli olduğu kadar masraflıdır da. Neler alınacak gereklimi gereksizmi her anne ve bebeği için değişebilir ama elzem olanlar var tabiki bunlarıda herkez bilir. Bunlar beşik, kıyafet, battaniye gibi olmazsa olmazlar...Birde ihtiyaçtan doğan ve şuana kadar   ( hamile olunca,pek kıymetli anne adayı;)) varlığından haberdar olmadığımız onca ürün..şahsen ben bu konuda anne-bebek blogların çok faydasını gördüm okudum, araştırdım bilmediğimi öğrendim. Bunlardan kendime gerçekten lazım olabilecekleri listeme kattım ve aldığım herşeyi de kullandım.

        Bebekler ve anneleri için üretilen ve piyasaya sunulan ürünlerden benim en çok işime yarayanlardan bahsetmek istiyorum;

BEŞİK- YATAK
 Beşiğimiz havuç mobilyadan. Bende bel fıtığı olduğu için asansörlü bir model istemiştim. Bebeğimiz erken dünyaya geldiği için öle gönlümce de bakamamıştım modellere..Lakin çok şanslıyım ki bir kere çıktığımız beşik alışverişinde bu modele raslamıştık ve ben daha çok model görmek istediğimden almamıştık. Bebişim erken gelince tutuştuk resmen:) yatacak yeri yoktu yavrumun Eşim hemen noktayı koydu konuya (allahtan depolarında varmış.) Beşiğe gelince güvenlik açısından sıkıntılı değil, ön tarafını rahatlıkla indirip kaldırılıyor. Öle parmak, el sıkışacak mesafe yok zaten uyku seti korumalıkları kalın ve geniş olduğu için kapatıyor. Ön tarafı şeffaf içi görünüyor, ben bizimki dönmeye başlayana kadar ön korumalığı koymadım ki karşıdan bebişimi seyredebildim rahat rahat:) Bence tek eksisi  hızlı sallanması:( vede bizim bebiş çok hareketli olduğu için kendi kendini sallıyor.

GARDOLAP
Bizimki havuç mobilyadan bülbül isimli üç kapılı gardolap. Tek kapılı tarafı dört bölümden oluşuyor. En üste  ben bezleri, alt değiştirme bezleri,ıslak mendilleri, pamuk gibi eşyaları koydum. Diğer rafları şimdilik boş. İki kapılı tarafın ise sol tarafı üç bölümden oluşuyor orda battaniyeler, çarşaflar koyulabilecek büyüklükte onları oraya koydum. Sağ tarafı  6 adet raflarla ayrılmış kıyafetler için Dolabın her iki tarafındada ışıklı askılıklar var( lambasını isterseniz kapata biliyorsunuz).

UYKU SETi
Çook önemliymiş bebeğiniz dönmeye başladığında 4-5 ayları civarı uykusunda da dönecektir, hatta yuvarnabilirde;) Bizimki maşallah hop bi sağa ,hop bi sola kollar,bacaklar aynı hizada dönüyo çok komik :) Ben uyku setini funna baby den yana kullandım desenleri çok zarif,renkleri süper, %100 pamuklu, sıkı dokuma kumaş, o yüzden ütülemesi biraz zor:(( ütünüz iyi buhar çıkarıyorsa oda sorun olmaz) . En güzel yani ise yan kenarlıkları geniş ve kalın dolgulu bebeğim dönerken çarpsa bile canı yanmıyo kaldığı yerden uykuya devam ediyo ,tabi bizde... Eskiden kendini sıkıştırıyordu canı yanıyor ağlıyordu şimdi böyle bir sorunumuz yok:) rahata kavuştuk anlıyacağınız ne mutlu bize:)

CİBİNLİK
 Biz uyku setimizle takım aldık cibinliğimizi. Yaz günlerinde bebişimizi sivrisinekten korudu. Hemde çok şirin duruyo  şeker pemde başlığı, beyaz tülü ile...kızışımın yatağı aynı prensesler gibi;) prenses kızım benim:)

SALLANAN KOLTUK
Elzem bir şey değil ama benim çok kullandım halada kullanıyorum hatta şimdi ayaklarımıuzattım kucağımda bebişim dizimde tabletim yazıyorum :) Havuç mobilyadan aldık gördüğüm an bayılmıştım rengine, oturunca da  rahatlığına bayıldım. Belden,boyundan heryerden destekliyor süper yani uykusuz gecelerde orda bile uyuyakalmışlığımız olmuştu. Birde bebeğim anne sütünü bıraktığında geri döndürmek için arkana yaslanarak e.mzirme yöntemini uyguladım bu koltukta. Bebişimimle beraber hem sallandık hem sakinleştik. Bazı günler bu koltukta yaşadım desem yalan olmaz yani;)

Dip not: ihtiyaçlar bitmez, yazımı çok uzun tutup sizi sıkmamak için bölümlere ayırdım yüzden devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder